notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

för att hjärnan varit arbetslös

Kategori: Från förr

UPPDATERAD: http://sbst.blogg.se/

Söndag igen! Jag är utvilad för en gångs skull.. Var inte ute igår - mamma hade 50-årskalas! Så tog det som förevändning för att stanna hemma och sova klockan elva.

Fredagen var brutal!! Sov inget alls.. Så mycket hann hända. Förfest hos Charlie, sen bar det av till Rocks som vanligt. Planen var att vara där innan inträde - men fulla människor blir väldigt tidsoptimistiska. Jag är alltid den som kommer utanför dörren sist! Men vi röjde satan när vi kom fram!! .. det var riktigt skoj - fast vissa blev ledsna och behövde tröst, jag började snacka om känslor och ja, allt var som vanligt! Efteråt skulle jag hem egentligen - men nej, jag åkte på efterfest med Jasmin, Stina och My - de hade hittat lite grabbar att festa med! Där blev det mer fylle-känslosnack med en person jag aldrig har träffat förut! haha.. men ah alltid lika intressant! Skulle vara hemma tidigt på morgonen eftersom vi skulle ha gäster klockan ett.. det var slitsamt att bara ha sovit två timmar på dagen och inte ha käkat ett skit innan man skulle vara social! .. men trevligt blev det :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: