notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

fast livet kan ta emot

Kategori: Från förr

Hade tenta idag .. det gick ju bra? ehm.. nej.. men man får hoppas på G i alla fall..

Efter skolan åkte jag, Stina och Jakob mot stan - på centralen hittade vi Crille och Calle!! De hade inget vettigt för sig så de följde med till Harrys, där Stina skulle bli fotad .. satt där ett tag - sen skulle jag och Stina käka så vi drog till Max - dit kom även Manne och Tezzi!!

Nu sitter jag hemma och har planerat att plugga efter middagen ^^ hahah .. för nu gör jag massa viktiga saker .. andas? äter godis fast jag inte e sugen egentligen? klagar? haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: