notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

det smakar jungel

Kategori: Från förr

Jag dricker cocos-te med citronhonug. Det kanske låter som en bra idé - men det smakar jungel, alternativt sololja ^^

Hade tänkt vara lite duktig idag; gick upp 2.5 timmar innan jag faktiskt behöver. Har ätit frukost och läst tidningen (har hört att det är viktigt när man pluggar journalistik). Nu, eller rättare sagt inom kort, ska jag hämta mina böcker - som är tunga som tegelstenar - och besvara fem instuderingsfrågor. Varför fem? Jo, vi har bildat en liten grupp i klassen som ska hjälpas åt inför nästa veckas tenta.

Sedan ska jag till skolan och vara där i ungefär tio minuter. Vi ska få feedback på ett referat som senare ska skrivas om. Efter snabbvisiten i skolan, ska jag ta mig till jobbet. Där ska jag sortera papper mot betalning i x antal timmar ( = så länge jag hinner).

Klockan sju ska jag möta Jasmin, Tezzi och Sussi i Skanstull. Vi ska diskutera möjlighetern om att starta ett band tillsammans. Hoppas vi kan lösa alla petitesser som att ingen av oss är speciellt bra på våra intrument och att vi behöver en replokal! haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: