notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

strange city

Kategori: Från förr

Ja.. vi bor i sen stad fylld av märkliga människor:

Måndag: Jag går på stan och en taxi stannar. Utspringandes kommer en medelålders man! Han kommer emot mig och skriker "Hej, hur mår du? Vad vacker du är! Får man ta en bild?" - han följde efter mig gatan fram och lät mig inte vara trots att jag varken svarade på tilltal eller tittade direkt på honom .. när jag började gå snabbare och mumla åt honom att låta mig vara så återvände han till sin bil.

Tisdag: Jag står i slussen och väntar på Tottie. En man som har jackan bakofram går förbi.

Onsdag: Går mot tunnelbanan på centralen. En skäggig man med sandaler passerar. Snacka om att hans fötter var röda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: