notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

so he wanted to know nothing on purpose

Kategori: Från förr

Ledig :)

Nu är det tisdag och jag har ingenting att göra. Jag ska snart in till stan och köpa en vinterjacka (det kanske är dags?). Emma kommer upp till Stockholm idag så ska träffa henne! Ska dessutom träffa min lilla Tottie som är tillbaka i verkligheten!

Ikväll lär det bli utgång - Anchor gissningsvis ^^

Jag fick the sims 3 i julklapp - det var nice :) så jag har speelaat det hela dagen igår och hela morgonen idag .. det är lite lätt beroendeframkallande ^^ men jag måste ju sköta min farmerama också - så ja, jag har mycket att göra på datorn ^^

Mina händer luktar stekos... lagade just mat, så det kanske är logiskt .. men aah..

hihii nu ringer Emma - så dags att fixa sig ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: