notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I'm totally flexible - as long as everything is exactly my way!

Kategori: Från förr

Jag överlevde förkylningen!

Nu är jag bara vanligt förkyld. Så var i skolan igår, idag ska jag förbereda morgondagens seminarie - och imorn är det FREDAG!
- Då ska jag till fryshyset och checka in Ted Poley med Rebecca (och alla andra som ska dit^^) ..

Igår hittade jag både filmer och ljudklipp som jag och Emy har spelat in för x antal år sen - i ett sitter vi och pratar ett påhittat språk i typ 3 minuter. Nej, männen i vita rockar har inte hämtat oss än ^^


Hahahah bild jag hittade i samband med ljudklippet ^^
- om jag får gissa är bilden tagen med min gla webbcam; haha underbar upplösning!



Det är den andra december idag - så snart är det dags att äta den andra chokladbiten i kalendern :)
- men nu är det dags att koka kaffe!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: