notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

hon ska bli en av eliten

Kategori: Från förr

Nu har jag lyckats plugga i 30 min.. är lite ofokuserad idag känner jag.. haha. Tenta nästa onsdag - sen är man leedig! Ska se till att lämna in alla (alla och alla - det är typ en eller två) rester snarast också... För att göra mig själv gladare så bokade jag Sweden Rock Festival 2011 nu :D

hihihiii,, så nu är det bara att ha råd att boka alla andra festivaler också!


Om en vecka är det julafton :D
- ska fira hos pappa, på landet.


Idag är det fredag och jag ska inte ut (ja håll i hatten).
Jag ska umgås med min lilla Totta som åker till Gällivare över julen!

Veckan som har gått har varit trevlig har hunnit vara social med Rebecca, Tottie och Jannike :D dessutom har jag pluggat hemma hos farfar och Viola samt hälsat på pappa! Jag var även på en intervju för en nannyjour - får se om det blir med jobb till våren :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: