notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

folk skjuter sig för pannan eller dödar någon annan

Kategori: Från förr

Äntligen ledig! =D

Trots detta sitter jag hemma och ugglar. Men alltså - det är för kallt för att gå ut! Jag tror jag går i ide istället - eller köper en vinterjacka kanske ?? ... hade jag verkligen skinnjackan hela förra vintern? .. hm.. hur överlevde jag i så fall ^^

Idag hade jag den fruktade tentan - man ska ju inte hoppas för mycket, men det gör jag i alla fall, för jag pallar inte göra om den.

Sen träffade jag syrran; vi köpte julklappar och käkade lunch :)
- Efter att ha åkt hem. lämnat alla saker och duschat så bar det av in till stan igen! Jag och fröken Linnie tog en fika - det var sjukt längesen jag träffade henne så de var mycket trevligt!




Känsliga tittare varnas xD
- jag har kollat igenom bilder från förr i min dator!!

HAHAHAHAHAH.. ah en gång i tiden, tydligen? hade helt förträngt den här ..




Kommentarer


Kommentera inlägget här: