notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

farmerama :)

Kategori: Från förr

Jag känner mig lite småtrött nu asså - har pluggat hela dagen!!
- huvudet känns tomt.

Helgen var speciell. I fredags var jag hos Tottie och kolla film, käka godis/chips/ostbågar för 200 spänn samt spelade Farmerama!!

I lördags kunde man inte hålla sig hemma. Jag gick på stan med Jackie och hennes kusin på dagen, sen bar det av hem till Rebecca. Vi mötte upp Mira och drog till KTH där det var tenta-pub. Tottie är ju Tottelie Awesome och fixade gratis dricka åt oss! <3
- Senare på kvällen drog vi till Rocks. Där var det massa skumma människor som bara stirrade xD ... Efter stängning hamnade jag och Rebecca på efterfest hos en Alf som lagade sushi sådär vid fyratiden på morgonen^^


Hemma hos Alf - i väntan på sushi ^^

Hela söndagen spenderades framför TVn med Rebecca :) vi såg: Linas kvällsbok, Pongo, Pocahontas, Svärdet i stenen och Törnrosa!

Ny helg nya blåmärken.

Den här veckan lär gå fort - ska plugga som ett djur imorn med. Sen är det onsdag = tenta. SEN ÄR JAG LEDIG :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här: