notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Lång tid ingen sjö

Kategori: Från förr

Jag vet att jag inte har skrivit speciellt mycket på sistonne.
Men nu har jag inget bättre för mig - så fick ett ryck^^

Nu försöker verkligheten smyga sig på såhär efter en underbar sommar!
Sammanfattningsvis har jag druckit öl på olika ställen i Sverige. Sweden Rock, Getaway, Dorisfestivalen, Sonisphere. Harrys, Rocks, Anchor. Tanto, långholmen, rålis

Om två veckor fyller jag 20!
- Den veckan börjar med min födelsedagshelg, sen blir det Close-up, Hoffmaistro och avslutas med Stockholm Rock Out.. oo lite skola där emellan.

Jag längtar till helgen. Eller i alla fall till imorn. Då är tenta-helvetena över, skrev en idag och ska skriva en imorn.. sen blir det öl!!

Slänger upp en bild bara för att:



"Svenska gubbar 15 :- "


Kommentarer


Kommentera inlägget här: