notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

i can't save you if you don't let me

Kategori: Från förr

She's back. Sommaren är här och solen skiner. Allt man kan tänka på är att festa och det gör man mer och mer - oh yes she is back on track!

Jag skulle ha gått upp klockan åtta, så satte alarmet på halv åtta. Sen snoozade jag till nio. För vem vill gå upp om det är tentaplugg som väntar? Japp.. har tenta imorn, så jag kanske bör börja plugga snart.. Nu har jag bara kaffet kvar, sen är frukostursäkten (till att inte plugga) borta. Ska man kanske duscha? Eller diska? NEJ jag måste klara skiten...

Idag kanske man ska satsa på att köpa ännu en festivalbiljett - så man får dem.. I år blir det Sweden Rock, Peace & Love, Getaway och Sonisphere. Sommaren kommer bli helt jävla underbar, men fattig kommer man vara. Fast det är bara att leka vuxen och jobba när man är i hemma. Skatteäterbäringen kommer också vara lite underlättande, 5000 tillbaka - tack så mycket. 

Nej ska man ta en gurkmacka till? Fast eh, är inte hungrig.. så kan ju lika gärna plugga ett tag så man har en chans att klara sig i alla fall.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här: