notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

att leva gör oss bittra

Kategori: Från förr

Jag har ändrat mig, jag tycker visst om att sova. Har sagt ganska länge att det är onödigt.. men nej. Sova är bra. Idag har jag varit trött och bakis, somnade framför TV:n och vill bara sova mer. Men nej. Måste snart gå upp och ut i verkligheten. För vem vill vara ensam? Japp, min sambo har åkt till Örebro över påsk och jag är ensam hemma. Så då beger jag mig till krogen och hoppas på en bra kväll. Sitter i sängen iklädd mjukiskläder och är bakis-skakis, hur ska jag orka göra mig i ordning? Kollar nog på TV ett tag till. bara lite.. jag kommer behöva springa till tåget - eller betala 80 spänn i inträde på krogen.

Jag hade planerat att öva på basen idag, men jag somnade.


Nu har jag och Stina skaffat en Jack-familj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: