notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Have i ever been mistaken for a patient person?!

Kategori: Från förr

Jag vill baka paj.. fast jag vet inte om jag orkar ^^ eller jo det gör jag xD haha .. ska bara skriva lite först: sen paj! Känner mig relativt produktiv idag - tvättar mina sängkläder och känner för att baka paj.

Det är redan onsdag! Har jobbat som ett djur hela veckan - i måndags jobbade jag "dubbla skift", började klockan sju i Sundbyberg; jobbade med ekonomi hela dagen - eller till klockan två. Åkte till Mariatorget och hämtade min mobil :D - sen var var det dags att ruscha till dagis och hämta mina små kycklingar :) Igår jobbade jag åtta timmar med samma uppgift .. så när jag åkte hem var jag helt slut i skallen .. känner mig medelålders .. haha! Idag ska jag hämta min lillebror och hjälpa honom med skolan - vi ska läsa, skriva och plugga matte! Hoppas han inte är allt för obstinat dagen till ära ..

Hahah drömmar är roliga.. eller asså jag sov jättehårt imorse, drömde någonting om att platta håret tror jag - så när min kära syster bestämde sig för att störa min skönhetssöm (klockan halv åtta) - genom att fråga om hon fick ta min vinterjacka, fick hon svaret "plattången ligger ju där!". Nej man får aldrig sova i det här huset.. sen ringde telefonen klockan nio ., och jag insåg varför jag hade kopplat ur min tidigare. Kopplade tillbaka den i böjan av veckan för jag inte hade någon mobil ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: