notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

stumblin' in

Kategori: Från förr

Sitter i bunkern - aka mitt rum .. kollar på Gilmore Girls. Dagen har bara gått halvvägs och jag har haft underliga cravings (finns det något bra svenskt ord för det? behov? njaa..) redan: redan imorse kände jag ett starkt behov av att se Sex & the City - vilket lär bli nästa projekt. Senare blev jag sjukt sugen på makaroner med makrill.. vilket skulle kunna vara ett tecken på något ovälkommet: om det inte hade varit så att jag ofta har cravings efter makaroner med fisk - men det var ett tag sen sist bara ^^ haha.. Sist men inte minst var jag tvungen att stänga av TV:n ett tag för att lyssna på Susie Quatro .. det är nog det jag blev mest förvånad över: men om en låt sitter som tandsten på hjärnan måste man ju lyssna på den.

Det var en produktiv morgon måste jag säga - blev ryckt ur sängen klockan nio; sov hos pappa och städerskan skulle göra sitt jobb.. so I had to go.. då tog jag en sväng förbi körskolan - bokade min första körlektion! Det fanns inte många tider lediga eftersom jag vill köra intensivt - så fick en testgång den 22 dec - sen börjar det intensiva nästa år!! - det kanske var på tiden att man tog tag i någonting..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: