notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

she told him all about what he couldn't live without

Kategori: Från förr

Bakis ja.. skoja inte asså.. jag är nog lite sjuk i huvudet ibland - men ingen nyhet där kanske! Torsdagen var helt random och underbar: kolla min bilddagbok asså - e sjukt seeg så pallar inte skriva. CourtneyLust .. Igår var jag på Crazy Nights för första gången på månader!! Det va skoj :) hade förfest hemma med Jasmin, Manne, Tezzi, Jenny och Jennys kompis ^^ Imorse vaknade jag hos Andy i Södertälje - sjukt segt att åka hem genom hela stan bara ^^ mobilbatteriet höll på att dö så kunde inte lyssna på musik - inte undra på att jag somnade :p haha..

Nu ska jag hoppa in i duschen - dags att vakna till liv och göra sig i ordning för utgång!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: