notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

over my shoulder

Kategori: Från förr

Jag är hemma hos pappa - själv för tillfället.
.. satt just hemma hos storebrorsan och segade - men han bestämde sig för att kolla på en läskig film och verkade irriterad när jag pratade! Vi är så olika ibland ^^ haha

I morse vaknade jag strax efter fem av att jag höll på att hosta lungorna ur bröstet! Jag vaknade inte helt - utan låg snarare paralyserad ett tag innan jag somnade om igen: i min hjärna hade klockan ringt då - i mon hjärna hade jag tryckt på snooze. När klockan ringde en timme senare fattade jag inte vad den höll på med - varför var klockan bara sex när jag hade snoozat en gång? Det krävdes en del tankeverksamhet innan jag insåg hur det låg till.. hehe .. jag jobbade med mamma fram till klockan halv två - då bar det av från Sundbyberg in till Vasastan: skulle hämta lillebror. Passade honom i några timmar innan pappa och Anna kom hem. Sen käkade vi middag hos Rikard - han hade lagat kyckling och ris! Viktor skulle till scouterna runt halv sju - då går pappa oh Anna på promenad: så det är därför jag är själv här .. ska kanske kolla lite på TV för ovanlighetens skull! Tycker om att göra det när jag är själv - när jag tittar med någon annan kan jag inte koncentrera mig: vilket kan bero på att jag hellre pratar än är tyst ^^

Imorn ska jag till körskolan på dagen - ska försöka få en offert på hur mycket en intensivkurs skulle kosta .. och på eftermiddagen ska jag passa barn!

Snart är det fredag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: