notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

like I ever would

Kategori: Från förr

Jag sitter här i min säng.. är officielt uttråkad, dricker te och tittar på sista säsongen av Gilmore Girls. Idag har jag sorterat papper i sex timmar mot betalning. För de som missade att kolla ut genom fönstret idag; er kan jag informera att vädret var sämst! Det regnade och var kallt .. och de har flyttat runt alla bussar i slussen så jag hittade knappt min buss.. det kanske låter som jag är på dåligt humör: men det är jag inte! Jag är bara extremt uttråkad.

Imorgon är det onsdag (jag vet att helgen är runt hörnet efter onsdagen men i alla fall) - då ska jag jobba. Pengar pengar pengar ..  


Kommentarer


Kommentera inlägget här: