notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

fjortisfylla for the win ^^

Kategori: Från förr

hahahaha.. jag har inte ens vett att skämmas :D men igår blev jag 14 år igen! Skyller på att jag bara hade käkat en jäla macka på hela dagen ^^ Började dagen med att vara seg hemma hos Dean med Crille och Calle. Vi fyra var ute och ölade i torsdags. Sen blev det en snabb sväng till stan innan jag hann vara hemma i en kvart. Jag skulle hämta barn - vakta dem i en timme och sen skynda hem, fixa mig och dra på förfest hos Charlie. Redan där blev jag packad!! Så på Rocks blev det inte bättre xD haha.. allt slutade med att jag spydde i en papperskorg, fick en banan av en snäll tjej, drog hemåt: somnade på Mariatorget - i väntan på tuben, kom till slussen och spydde som en gris. Sen ringde jag mamma så hon fick hämta mig i orminge xD

Så vilka ska ut ikväll??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: