notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

yeeeeye

Kategori: Från förr

"you don't know what you got until you missing it alot" haha.. fan Denise, nu har jag den på hjärnan igen ^^

.. sitter i skolan o ska egentligen läsa om jämställdhet - meen.. jag läste två artiklar: borde inte det räcka? haha,, ne men det är ju lxm om två veckor vi ska ha debatten och jag är redan relativt insatt i frågan såå .. nu sitter jag o kollar Facebook och Bilddagboken ^^ det är roligt .. haha.. lektionen är slut om tjugo minuter - hmm.. vad ska man fylla tiden med?!





Idag är det fint väder så jag är mkt gladare :D





men fan fan fan.. varför riva upp såren gång, på gång, på gång, på gång, på gång? 
.. det funkar inte så. eller a vi funkar ju inte. borde ha lärt mig det vid det här laget. 
But nothing can bring me down today; not even the past ^^   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: