notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

we're the wasted generation

Kategori: Från förr

jobbade lite igår .. halvdag, slutade tolv. Träffade Rebecca och Sandra över en fika :) .. sen gick jag och Rebecca på stan - jag köpte studentkläder ^^ Det fick bli en vit tyllkjol och ett vitt linne :) .. sen gick vi till ANT och jag fick byta till en kortare tungpiercing, Rebeccas var inte tillräckligt läkt .. såå bad luck ^^ haha; ne hon ska byta på måndag :p .. jag åkte hem vid fem-tiden! Då var det bara att kaste i sig lite käk, hoppa in i duschen, byta om och dra!

Kvällen började på Lidingö (av alla ställen^^) - förfest hos Emil! hahah.. när ja o Rebecca kom fram hade vi liiite svårt att hitta rätt dörr så jag ryckte upp en ... bra taktik? .. men hm den grannen blev inte så glad :p  o dessutom  höll jag i en kniv - De hade kastat ner den från balkongen så jag skulle bara ta upp den.. men a hmm.. de måste ha sett bra ut ^^ Vi var där i cirka en timme .. sen var det Harrys som gällde ;) hahah! Rebecca drog efter en öl (hon skulle möta Sandra) .. så jag blev ensam med massa killar igen ^^ haha nej, okej Mira och Tezzi var där så .. ensam tjej kanske jag inte var trots allt :p .. Emilio brännmärkte min hand med en cigg! Faaan va ont det gjorde :S .. he he ... jag berättade det för en som jobbar där - hon tyckte synd om mig o gav mig is :P men a det roligaste var hennes kommentar "aa.. jag o mina polare brukar tycka det är kul att typ spela kort - men alla har ju sin grej..."  hahaha ^^ Åkte hem med 4:20-bussen, o i slussen träffade jag Emy :D snacka om att jag blev glad att se henne - slapp åka hem själv :p .. jaa, hon var lika packad som jag! haha.. när jag gick av vid min busshållplats och började vandra hemåt så hittade jag en man i en buske xD han satt där o drack öl: så jag slog mig ner - fick en öl, berättade min livs historia och ragglade vidare xD hahahah.. Somnade väl när klockan var ungegär sex... klockan åtta kom den äckliga, fula, outhärdliga valpen in i mitt rum och väckte mig :S snacka om att jag blev "lite arg" på henne ....

funderar på om jag ska käka frukost - åt ju en del när jag kom hem så frågan är om det behövs lxm ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: