notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

we don't celebrate sundays

Kategori: Från förr

Godmorgon!

Drog till Wollmars igår med Rebecca och Denise - skulle bara ta en öl.. det blev tre ^^ haha... men a vi hade det mysigt, satt och snackade mest :) När vi skulle hem var det 10 minuter tills min sista buss gick - och 13 minuter till tuben ... hm.. vad jag gör man? Jo, jag och Rebecca tog löpet! haha.. eller a när vi hade kommit runt hörnet vid Mariatorget gav Rebecca upp - men jag fortsatte springa. När jag kom ner i slussenterminalen såg jag hur min buss åker iväg .. men 471;an stog inne så jag tog den (eftersom den går via motorvägen) till Nacka Forum där jag kunde hoppa på  min buss, som går "innervägen" så dvs. mycket långsammare ^^ hehe... På vägen hem gick jag och messade -så höll på att glömma att svänga, höll på att gå ner i ett dike och höll på att ramla in i en buske ^^ haha.. ja det berode endast på att jag inte kollade på vägen ;) hahaha.. när jag kom hem skulle jag bestämt käka - så jag började rosta mackor o shit ^^ seeen.. skulle jag göra engelska - det blev så fint så ^^ hahah..

ja, jag hoppade över naturkunskapen idag - orkade inte gå upp klockan sex! he he .. men jag kommer ju till rättskunskapen sååå .. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: