notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

time for change

Kategori: Från förr

jag provade just mina studentkläder; kjolen, linnet, skorna, mössan.. hela skiten.. när jag såg mig i spegeln började jag hyperventilera och kände ett starkt behov av att sitta ner .. JAG TAR STUDENTEN OM MINDRE ÄN EN VECKA!! Jag kan inte fatta det - det går inte ... jag är inte vuxen än - när mina systrar tog studenten kändes de så vuxna .. de hade en plan .. till och med brorsan (som tog studenten förra året) hade en plan .. men vad ska jag göra??! Kanske kommer in på högskolan, men vill jag börja i skolan direkt? vill jag ta ett sabbatsår? vad vill jag, vad vill jag, vad vill jag?!?!?! andaaaas.. andaaas.. inte få panik ^^ hahah.. fan jag måste byta om nu - det är ju utgång kvällen till ära ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: