notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

someday you gonna meet someone special

Kategori: Från förr

fortfarande vaken, relativt nyduschad.. eller nej.. men jag torkade just håret ^^ duschade för snart en timme sen .. men aa fastnade vid datorn (som vanligt)... hm jag vill se på film eller något - det känns så tomt utan Gilmore Girls xD hahah.. dessutom har jag ju inte sett mina filmer på ett tag .. jag vill egentligen kolla på Festival; men jag har ingen VHS-spelare i mitt rum :/ så what to do, what to do...

Kanske borde fortsätta med min tal? njae.. snart .. eller hm jag e för trött för att ha insperation ... svensktalet skrev jag på typ en timme idag - på lektionen. Så det här borde ju inte ta sån tid som det gör :S men aa.. man e hemma, seg, trött, vill inte, snackar med folk på msn o sms .. facebook gör det ju inte heller lättare att koncentrera sig ^^

Livet, livet, livet, livet, livet, livet (8) haha.. barnprogrammet som gick på sommarlovet när man var liten xD haha.. vinjetten fastnar i mitt huvud lite till och från ^^ .. o det är typ det jag har att säga; livet asså. vad ska man göra åt saken?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: