notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

piercat tungan :D

Kategori: Från förr

Nytt hål i tungan :D haha... skulle bara kolla hur mkt det kostade idag - men sen sa han som jobbade att han skulle iväg i 1-2 veckor så .. då var det lika bra att köra :D haha.. nackdelar känns nu.. ont i käften o kan inte käka - men det är såå värt det :D haaha

jaa jag e lite trött .. o ja jag har överskottsenergi .. men jag ska sova snart iaf .. lika bra att få det överstökat ^^ men jag sov faktist som en stock på bussen hem (från rebecca) idag/ nu på kvällen .. så jag kanske inte kommer kunna somna :/ 



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: