notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

oups!

Kategori: Från förr

Jag försov mig ... eller nja .. asså klockan ringde - jag trodde det var fel, stängde av den och somnade om ^^ så nu hinner jag inte till naturen ... inte bra :/ missar labben.. menmen what to do?!

idag ska min projektgrupp redovisa projektet - njae vi är inte speciellt förberedda! haha jag fick lite noja nu, var tvungen att kolla att bildspelet inte var skelt.. hade inte kollat det innan xD haha.. sen kanske det var lite smart att skicka det till läraren ^^ haha.. kanske var bra att jag försov mig idag trots allt ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: