notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

när det går så fort ändå

Kategori: Från förr

Jag vaknade tidigt trots att jag inte "behövde" .. jag var ju tvungen att försöka lära mig det helvetiska talet som jag ska hålla idag... det har inte gått så bra - ska öva mer på bussen o på lunchen .. haha.. det kommer gå åt helvete så jag kan kyssa mitt MVG i Svenska C hejdå ..

Jag är hes och hostig - det kommer gå bra att hålla tal idag. maaaah, min hals kliar sönder ..




"första gången som du ska falla ner i gråt
första gången som du ska tigga om förlåt
första gången som du är.. hopplöst kär."
.. ja, jag tycker om Magnus Ugglas musik ibland ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: