notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

men hoppa då!

Kategori: Från förr

Hahah igår var lite spontant crazy om man säger så, just the way I want it! ^^ Dagen började med av att jag vaknade av ett mess från Emilio där han frågade om jag skulle med in till stan o ta en öl.. jag gick upp, fixade mig och drog^^ haha.. (ssssh jag är inte alkis... än^^). Vi satt på Söderbaren ett tag, sen drog vi runt lite på söder och hamnade på Söderhof! Senare på eftermiddagen åkte vi till Älvsjö och mötte upp Crille, Sebbe och Valpen - sen drog vi oss mot Kärrtorp för att checka in gratiskonserten :)  Träffade på lite folk man kände igen, det var trevligt, haha.. Senare kom Alex och precis innan vi skulle dra även Manne!

Vi åkte in till stan och hamnade på Harrys såklart ^^ haha.. Rebecca kom också dit :D .. jag kan säga att jag var något alkoholpåverkad så kvällen slutade med att jag badade/ramlade i Sergelfontänen .. hahaha! Så.. nu sitter jag och nyser :S haha.. ska ut ikväll med tror jag faktist ;p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: