notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

i'm still glad

Kategori: Från förr

Nu sitter jag hemma och tränar på talet i svenska som jag ska hålla imorn! Jag ska vara förberädd o jag ska få mvg ;) hahah.. talet i engelska är flyttat till måndag *puh* .. fick tillbaka våra academic papers idag, jag fick mvg, yeeey:D ska göra om en analys (engelska) lite senare - den fick vi också tillbaka idag. Så jag får mvg på den med .. ja, jag satsar på mvg i både svenska c och i engelska c ^^ hehe..

Ikväll ska jag åka till Kärrtorp och titta på Josses teateruppvisning :D
- det ska bli sköööj ^^
Måste antagligen hinna käka någonting innan jag drar - hm, soppa får det nog bli alltså ... hehe.. åt det till "brunch" men har två olika smaker - fisk och sparris - så det blir ju lite variation iaf ! .. sen måste jag hinna med en kopp kaffe också - yes, my addiction is back to its usual status! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: