notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

get rid of it for your own sake

Kategori: Från förr

söndag .. ångest? njaa.. vill inte gå till skolan imorn. Vill inte ha en helvetesvecka - men man får inte alltid som man vill, ellerhur? .. och då får man göra det bästa av situationen ..

Fredag: började i Tanto med Rebecca, Crille, Tob, Emilio och Alex - när vi drog oss mot Harrys mötte vi lite andra på vägen som hängde med :) En alkis sa att jag hade snygga ben ^^ man tackar och tar emot .. haha! Rebecca drog hem tidigt och lämnade mig med killarna ^^ stackars mig ;) haaha.. Lördag: kvällen började på nivå 22 med Rebecca och Sandra - jag och Rebecca mötte upp Denise och lite folk på Söderhof! Sen drog vi runt på stan som vilka fattiga lodare som helst ^^

Idag... jag och Rebecca drog till tanto och solade ett tag mitt på dagen - jag somnade ^^ sen drog vi hem till Rebecca o käkade lite soppa .. sen mötte vi upp Sandra och Anastasia på Baresso och snackade lite skit^^
.. nu kollar jag på Gilmore Girls och tänker på att jag borde plugga .. well well ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: