notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

forever young

Kategori: Från förr

Hemma. sitter i sängen o kollade just på Tjenare Kungen.. den e asbra :)

Helgen: fredagen började i kungsan .. skulle hälsa på massa folk men alla bara förflyttade sig hela tiden ^^ tillslut hittade vi iaf Nicke och hans polare -så vi hängde med dem till de skulle vidare - sen gick vi o hälsade på några på Harrys.. efter det drog vi till en fest i Hökarängen ^^ Sandra och Linnea var där :) .. hm det var lite segt men helt okej ^^ Linnea blev dyng o det var kul xD haha... sen somnade jag sittandes hemma hos Rebecca ^^ .. lördagen började med att jag skulle käka lunch hos farfar och Viola - bakis och dan gjorde jag det .. fick åka hem vid fyra, då kastade jag mig in i duschen och en timme senare satt jag i bilen påväg in till stan igen - hämtade upp Rebecca och drog till tanto! Satt och chillade med Crille, David, Calle och Kim :) sen skulle de till Harrys, och eftersom jag o Rebecca är luspanka belv det att vi drog till Sebbes jobb ^^ satt där och krökade lite .. efter stängning (kl ett) drog vi till Bergman! Josse sprutade färg i håret på folket - asså permanent sprayfärg ^^ så har lite röda fläckar i håret nu ^^ haha.. men palla bry sig ;) det går säkert bort :p aja.. när Bergman ville sova drog jag, Josse, Charlie, Mathias och Victor hem till Victor och chillade ett tag till innan man skulle börja dra sig hemåt! Kom hem vid sex-tiden och då började jag käka massor ^^ haha... 

Nu bör jag göra engelska! :/ 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: