notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

don't pusch it

Kategori: Från förr

idag var jag lite smått irriterad i skolan... (sry Kiran^^) men jag har inte käkat ordentligt sen i onsdags, so I got my reasons ;) haaha.. Nu sitter jag i sängen .. har just käkat - jag o mamma kan inte vara i samma rum utan att "argumentera" .. och jag blev mer irriterad.. nu är jag trött, inte direkt mätt (inte hungrig dock)... ska man plugga eller duscha, det är frågan.. hade planer på att komma igång med grejer idag asså - typ svenskan, engelskan, psykologin etc etc .. meeen - fyfan va trött jag är idag (också).. fan nu ger jag upp den här inte-dricka-kaffe-skiten! Vet inte om jag pallar fixa kaffe just nu - men imornbitti: då jävlar! mmh, jag längtar^^ haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: