notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ärlighet varar längst ;)

Kategori: Från förr

Valborg i korthet - lite mkt dricka o jag kunde inte hålla käften: precis som vilken helg som helst ;) haha..

På dagen träffades vi tjejer i klassen i stan o hade picnic ett tag, mys :) .. på kvällen åkte jag och Rebecca till Kristineberg eftersom Sandra o hennes tjejkompisar satt där o chillade! Där fick vi sällskap av en gäng - vissa av dem hade jag träffat på Harrys några gången innan: värden är liten!! Sandra skulle möta Oskar senare o tjejerna skulle till Rålis, så jag och Rebecca hängde med våra nya vänner till Harrys ^^ Senare kom Chris, Peter och Hallerth dit, fast de försvann ganska fort tror jag :/ .. jaaa nu är det ju så att Harrys har satt 20-årsgräns från och med idag!! DUMMMMMMMT!! borde fixa VIP-kort.. snackade men en av vakterna där igår ^^ haha..
- Känner du igen mig? (jag)
- mjaa lite asså! (han)
- hm! för det borde du, du har både nekat mig OCH kastat ut mig! (jag)
- hahaha.. ne det skyller jag på Kenny! (han)
- hm jaså.. för aa det var inte mitt fel iaf: det är inte mitt fel att jag är ganska liten o inte tål så mkt! (jag)
- haha mjo så kan man ju också se det! (han) 

Slutade med att jag mötte upp Rebecca; som hade lämnat mig ett tag xD ..  men a sov hos henne ^^ 
 

SÅÅÅ VAFAN HÄNDER IDAG?!!??!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: