notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ÄNTLIGEN!!

Kategori: Från förr

Så nu e jag klar med psykologiuppgiften!! hihi.. den skulle in idag - så jag började med den IDAG! 1500 ord om ångest .. det blev nog en hel del skitsnack från min sida.. haha - men det brukar bli bra i alla fall .. nu är det väldigt varmt i mitt rum, jag har druckit lite förmycket kaffe och min dygnsrytm e helt fucked up: så jag kommer aldrig kunna somna ... hehe..

Idag var det ju "min dag" här hemma.. men när jag kom hem (typ klockan fem) hade Stefan redan varit ute med hunden.. sen kom jag på den ljusa idéen att mamma kunde köpa med sig pizza på vägen hem.. så slapp jag laga mat .. de andra jag skulle göra sket jag i.. jag hade ju skolarbete ;) ... blah.. skola imorn igen - PALLA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: