notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

allting som jag vill kan jag göra

Kategori: Från förr

God morgon!

Bakis börjar bli en standardkänsla för mig .. ehm ^^ hahah jag vet att alkhol är skadligt - men vad ska man göra med livet om inte leva det medan man lever??

Harrys igår! Rebecca bangade ... DÅLIG STIL!! ;) hahah.. men men jag hade kul iaf ^^ kom hem vid fem-tiden .. haha då käkade jag lite o kollade på American Pie ^^ haha.. det har också börjat bli en vana :p sov- och matrytmen e ju helt fucked up om man säger så xD hahaha ..

Mamma kom ner o slet mig ur sängen vid tolv-tiden.. vi hade fått gäster o skulle äta .. så jag började dagen med ett glas vin xD hahah..



VAD HÄNDER IKVÄLL?!?!?!?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: