notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

alla irrar runt på stan i centrumhets

Kategori: Från förr

sitter hemma och är döende .. låång kväll igår ^^ haha. kom i säng vid tio imorse xD hahaha.. klockrent ^^ men a första ölen rann ner för strupen vid fem-tiden .. haha alkoholist javisst! Sen mötte jag upp Rebecca, drog till Wollmars väntade in Josse och klunkade lite mer öl ;) mötte Sandra, satte oss på en skolgård o svepte den drickan vi hade i väskorna :p sen var det en skiva på Koolingen .. hängde där ett tag .. senare drog jag och Rebecca till Kvarnen för att möta Denise och Martina :p .. där blev det mer ööööl! haha.. efter stängning mötte vi upp Dell .. drog oss mot Andreas för att kröka mer!! Helt galet :D haha.. Jag och Rebecca sov hos Denise (som äger på att göra nudlar!!!) hihi..

fan idag måste jag börja med psykologin .. annars vet jag inte hur jag ska hinna :S ÅÅÅNGEST - ja, det är det som jag ska skriva om ..

Men ikväll blir det utgång iaf ;) VAR NÄR HUR?!?!?! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: