notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

what goes around comes around

Kategori: Från förr

söndag.. en helg till swishade förbi!!
- ishockey med Rebecca i fredags, AIK - Västerås. Efter matchen blev det krogen ... började på Söderhof! Det var: jag, Rebecca, Anna, Gustav, Peter, Chris, Hallerth, Erik, Leffe, Johan, Tenninge... hm.. aa vi var säkert fler men jag har lite luddigt minne just nu ^^ Jag och Anna fick i oss tre öl var, sen kom ingen av oss in på varken Temple Bar eller After .. så vi försökte på Medusa ist ^^ Där kom vi in, faktist! haha.. så det var sooft :D .. jag sov hos Gustav.

Igår kom jag hem vid fyra-femtiden.. så det var bara att hoppa in i duschen, byta om och ge sig av igen^^ mötte upp Rebecca.. sen var det chill som gällde ^^ .. det var: jag, Rebecca, David, Totte, Olle, Tenninge, Sebbe, Thom.. sen kom Sandra och några tjejer till ^^

Idag har jag segat hemma hos Rebecca typ hela dagen .. kom hem strax efter klockan sex ... det ska bli skönt att sova i min egen säng i natt! .. har inte sovit här hemma hos mamma sen i onsdags :O haha..

men nej, jag pallar inte att det är skola imorn igen :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: