notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

do you hear me?

Kategori: Från förr

Rebecca blev (mkt) mer full än vad jag var igår!! Första gången faktist xD hahah.. men a vi förade hemma hos Rebecca, men vi menar jag: jag, Rebecca, Sandra, Victor, Mathias, Charlie och Anton! :p .. men grabbarna skulle till Bonden, det ville inte vi riktigt.. så Sandra övertalade mig och Rebcca att följa med till Mango.. hm inte min smak kanske... meen a nu har man testat det iaf ^^ .. Jag och Rebecca drog till Gamla stan vid ett ^^ där träffade vi Gustav, Peter, Christoffer och några andra - vi drog till After en sväng! :p

Eftersom Gabbie fyllde år igår så ska vi käka middag på Jensens Bofhose och fira henne :) snacka om att mina pengar börjar sina alltså .. men jag har typ 200 kr i enkronor - så får ju köra på dem om det kniper xD hahaha...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: