notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

damdidamdam

Kategori: Från förr

NU är jag pank! eller okej... jag har massa mynt och spar-pengar ^^ men iaf .. tömde komtot igår :p men aa så här var det: vi åt middag på Jensens Bofhouse för att fira att Gabbie fyllde 19 i fredags! Sen drog vi till Ace, vi är - jag, Rebecca, Emy, Hannah, Lydia och Gabbie ^^ Sen skulle jag och Rebecca vidare - tillslut hamnade vi på Temple Bar med massa roligt folk! Efter krogen var det ju det obligatoriska fyllekäket på donken .. så aa .. massa pengar gick upp i rök xD haha .. 

 - bilder -  


Jag är inte speciellt bakis faktist ;) .. idag måste jag åka o hämta mina hår-grejer hos Rebecca!! Saknar min lilla hårspray xD haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: