notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

you, you & you

Kategori: Från förr

Sitter hemma och tar det lugnt ikväll.. igen. Det är segt men vad gör man när pengarna börjar ta slut??!

mamma gav mig någon astmadrog nu .. haha asså nej skoja .. eller det var något som gör det lättare att andas - är svinigt förkyld; det blir så svårt att andas ..

Idag vaknade jag hemma hos Rebecca: vi stannade typ till stängning på Harrys igår igen ... hehe; kan inte gå ut och ta det lugnt ^^ haha.. men iaf - Rebecca började jobba klockan 12 idag. Så jag gick till Slussen och träffade Kiran: vi drog till söder och fikade :) Sen gick vi på prommenad på söder .. efter det mötte jag Rebecca o följde med henne till Punkt Shop för att hon skulle köpa nya piercingar .. sen gick vi runt lite på stan; innan jag åkte hem ..

Sitter och kollar på TV nu .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: