notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

utan internet e det svårt att blogga...

Kategori: Från förr

Jag sitter vid mammis dator nu :P haha.. ah mitt liv äger rum på Harry B James precis som hela sommaren^^ Det e kul o festa, som fan.. börjar dock bli sliten .. menmen så går det när man är rock n roll ^^

idag gick jag upp klockan nio, för att möta farfars fru i stan - först kollade vi när brorsan gjorde vaktavlösning vid slottet, sen käka vi lunch och sen fick jag kläder =D hihi.. två linnen, ett par spandex, ett rött läderskärp och två bandanas ;D hihi.. jag blir glad av materiella ting ;) hahaha.. nu sitter jag då hemma hos mamma, syrran med familj kommer hit snart, sen ska jag vidare till pappsen som kommer hem idag! Senare ikväll kanske det bär av till Anchor en stund... ska jobba imorn så vet inte hur länge jag kan stanna :( .. o dessutom måste jag råna pengar från sparkontot om jag ska ha råd att leva ^^ .. he he..

"people are always gonna talk, at least give 'em something good to talk about"



Don't stop me now - cause I'm having a good time!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: