notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

that's not what i wanted to be

Kategori: Från förr

Nyvaken! haha.. sov lääääääääänge idag, e ju lite sjuk så det var antagligen nödvändigt ^^ Igår var vi på Anchor: jag, Crille och Manne till en början - sen drog Manne så jag och Crille var ensamma ett tag. Senare kom Mange och Alex och efter dem gjorde Jackie och hennes polare oss sällsakap :) Skulle egentligen hem tidigt - men det blev inte så: jag stannade till stängning haha!

Idag ska jag till Harrys; ska kolla på ett band som spelar där :) Anailateds - är inte säker på stavningen - men de är bra iaf ^^ Såg dem för några veckor sen också ..




Sen nu i veckan har jag lovat mig själv att ta det lugnt!!!
Måsta spara pengar xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: