notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

never change a winning concept

Kategori: Från förr

Sitter hemma hos pappa.. just nu passar jag brorsan medan Anna möter sin mamma som kommer hit från Polen idag :) Viktor spelar Wii precis som han har gjort hela mprgonen (med undantag de halvtimme jag fick spela) haha... så det är inte så ansträngande att passa honom asså ^^

Igår drog jag till Harrys typ halv nio - det visade sig att man skulle betala inträde från och med åtta när jag kom fram! Han i garderoben informerade mig om att priset för kvällen var 80 kronor (!!) jag såg antagligen lite skeptisk ut när han sa det för efteråt frågade han om det var okej för mig. Jag svarade nej^^ haha.. så jag fick betala hälften ^^ hihi.

Ikväll ska vi ha middag här hemma, Anna fyllde år i veckan! Sen ska jag till Rebecca och förfesta lite tror jag .. och efter det blir det Harrys, för omväxlings skull ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: