notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

jag har lock för näsan! xD

Kategori: Från förr

Igår, haha det var kul! Kom hem från CC typ fem på eftermiddagen - var där på fest iförrgår - då chillade jag hemma med Robert och hans polare ett tag. Sen var det bara att fixa i ordning sig igen! Mötte Crille och Carro på centralen sen åkte vi på förfest :) Drog till Harrys närmare elva tror jag! ^^ Fan va mycket folk det var, asnice! hihi.. Efter stängning var efterfest hos Alex ^^ haha.. sov inte mycket asså .. vi var bara 5 st kvar närmare eftermiddagen, vi gick och käkade gigantiska pizzor: jag åt inte ens upp halva!!! menmen, sen drog jag hem, så idag kom jag hem runt fem igen ^^ Tror att jag tar det lugnt ikväll asså.. levern håller på att sluta leva tror jag xD hahaha.. men a just nu sitter jag och tittar på Festival och dricker vatten ^^ hihi..

Farfar fyller år idag.. så jag bör ju ringa honom snart asså ^^ hehe..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: