notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

i'm listening

Kategori: Från förr

Var på Harrys igår, såklart ^^ haha...
- Det började med att jag träffade Celina och Crille i stan.. sen skulle Celina till landet så jag och Crille åkte till Mange och hängde med honom, Alex och David! Emil var redan på Harrys när vi kom dit :) Sen träffade jag Vendela som jag gick i låg- och mellanstadiet med! haha.. vi lurade en grabb att vi två var tillsammans bara för att han såg så chockad ut när jag skämtade om det xD haha.. Efter stängning var det efterfest i Västertorp^^ Kom hem kvart över sju på morgonen, då var mamma uppe! haha.. jag käkade makaroner o kollade på film ett litet tag innan jag somnade. Vakna runt fyra nu på eftermiddagen o har nu kollat klart på filmen jag började se imorse ^^

Vet inte vad som händer idag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: