notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ge mig gryning

Kategori: Från förr

Nu är jag hemma hos mamma igen, passade lillebror hela dagen igår. Vi var på bio och såg Ice Age 3 ^^ den var helt okej :)  men den första e fortfarande bäst :p haha.. sen käkade vi på donken - känns som jag äter där lite ofta (fyllelkäk) ^^ var på harrys sen på kvällen! för ovanlighetens skull ;) Jag träffade Rebecca vid halv åtta, vi förade lite hemma hos henne sen drog vi ut o mötte Alex och Emil. Senare kom Carro, Robban, Adam, Emilio och Kina! =) Kände såklart annat folk där också men a ^^ haha.. det var drag! hihi.. Rebecca blev mer full än mig! haha.. fan den lilla ungen smällde till mig på näsan så jag började blöda näsblod :O  

- äter makaroner nu. har käkat mackor i flera dagar nu, så ville ha ngt annat ^^ eller okej hos pappa grillade vi men iaf .. det känns som att mackor är min huvudföda iaf ^^



Nu är både Rebecca och Emy på landet ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: