notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

arbetssökande, mellan två arbeten eller helt enkelt arbetslös!

Kategori: Från förr

Jag vaknade runt tio imorse; började dagen med att ringa Anna. Jag behöver verkligen jobba! Så imorn ska jag infinna mig på gullmars klockan halv nio.. så får jag åka med till Länna och sortera papper ^^ Sen på fredag ska jag sortera papper på kontoret i stan .. så det blir ca 16 timmars arbete i alla fall.. idag har jag sökt ett antal olika jobb: så det är bara att hålla tummarna! Ska ringa om lite barnvaktsjobb snart också..

Planen var att jag skulle åka till Göteborg med familjen på tisdag; men jag tar tåget ner nästa fredag istället! ^^ Så ni blir inte av med mig såå länge i alla fall ;) haha.. jag la ut pengar för biljetten idag, får tillbaka dem imorn - trots det så svider det när man kollar på sparkontot: där det brukade vara ett tre-siffrigt belopp.. hehe, ska sätta tillbaka de pengar som jag tog darifrån när jag får tillbaka dem.. måste ha pengar till Skogsröjet och kryssning ^^  

Jamen vad ska man hitta på idag? inte så mycket. Det går ju liksom inte utan pengar ... juste jag ska ringa farafars fru också... för det har jag lovat :) Det är kanske så att jag och Rebecca ska ha filmkväll i kväll, man får se vad som händer helt enkelt: men jag kan lova att jag bara kan göra gratis saker fram till helgen i alla fall ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: