notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

you should know

Kategori: Från förr

nu sitter jag och lyssnar söder While I'm still strong - Weeping Willows.. jag har lagt in den i ett inlägg längre ner .. ^^

Ja. Jag skriver för att jag inte har ngt vettigare för mig .. man skulle kunna använda en genialisk uppfinning som kallas telefon för att ändra på den saken .. meeeen .. aa ^^ hehe.. ska väl höra med Rebecca när hon är klar med ishockey-tittandet inom kort .. men jag vill inte behöva tjata hela tiden..

men det skulle vara nice att veta om man behöver byta om för kvällen ^^

shit vad jag är opeppad... det går sääääkert att ändra på men aa.. eblä..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: