notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

shoop shoop shoop

Kategori: Från förr

Nu är tisdagen snart över ... var i skolan: mentorstid, samhälle o filosofi var det som bjöds för dagen. På filosofin kollade vi på Matrix. Jag har fasktist inte sett den så det var lite kul.. fast ganska grose på vissa ställen!! hehe

Efter skolan åkte jag hem till Kiran ett tag :)
- vi snackade o käkade skorpor ^^

Man kanske ska satsa på att se The Guru som kommer på trean ikväll klockan nio... jaa, jag börjar bli lite av en TV-nörd igen känner jag^^ igår låg jag i soffan typ halva kvällen och kollade på komediserier, sen mobiliserade jag mig till sängen och kollade på film! Yeey, för mig?! haha ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: