notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

she's so afraid of pain and it's driving her insane

Kategori: Från förr

Jag sitter i sägen.. är helt slut! Var i skolan i tid för en gångs skull ... det var bara för att brorsan ville att jag skulle hänga med till slussen innan skolan började; o snäll som jag är tog jag en buss som gick en kvart tidigare än den jag i vanlig fall brukar ta! ^^

Min håltimme är inte borta och det verkar inte bli så att den försvinner heller ^^ .. Rebecca mådde inge vidare idag så vi skippade att sola, vi gick hem till henne och drack kaffe ist .. sen åkte jag tillbaka till skolan o hade franska ^^ .. sen fick jag åka en smockad o varm buss till slussen .. sen ta min sega buss hem .. den var också varm :/ 

nu lyssnar jag på Afraid - Mötley Crüe .. den är bra ^^
.. skulle säkert behöva göra ngt viktigare .. men jag är slut :O 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: