notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

last day of freedom

Kategori: Från förr

Imorn börjar skolan igen jah... :/

I måndags var jag med Rebecca. Först solade vi, sen skulle vi ha gått på stan men eftersom det var så kallt hamnade vi hemma hos henne med en kopp kaffe och kladdkaka ^^ .. senare på kvällen drog vi ner till temple bar, drack dry martini och snackade :) (dry martini smakar skit) .. sen kom Sandra, Linnea och Anton förbi (: .. Efter en stund var det bara Jag, Rebecca och Linnea kvar - då fick vi besök av en vitlök och en zombie: så Linnea bad ett par tvillingar rädda oss ^^ haha..- 

Jag sov hos Rebecca - så igår gick jag direkt hem till pappa eftersom vi skulle käka "trettondagsmiddag" .. Imorse kom städerskan så det var till att släpa sig ur sängen vid niotiden .. så nu sitter jag hemma hos mamma, men jag ska tillbaka till pappi i eftermiddag eftersom det är onsdag = passa Viktor!

Egentligen är det massa grejer jag borde fixa idag - bankgrejer, tandgrejer och köpa lite grejer ^^ meeeen.. tar det senare ;) hahah ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: